Přinášíme další odpovědi na časté otázky:
1/ Rekapitulujeme, jak postupovat a co všechno je potřeba splnit:
- dle svých možností si vyberete z ceníku velikost popelnice a četnost svozu
- pokud nemáte správnou velikost popelnice, tak si ji objednáte (ideálně přes město)
- rozmyslíte si, s jakou nádobou se zapojíte do svozu tříděného odpadu (papír, plast, nápojový karton) od domu
- vyplníte a městskému úřadu odevzdáte ohlašovací formulář
- v podatelně úřadu vyzvednete známku na popelnici a v novém roce ji nalepíte na správnou nádobu
2/ Letní dotazník k odpadům neplní ohlašovací povinnost k novému poplatku, nyní je potřeba odevzdat vyplněný ohlašovací formulář (buď online nebo papírový formulář, který obdrželi všichni s infolistem do svých schránek, případně ho lze dotisknout)
3/ Poplatky se platí jen z povolených staveb, a to jen k bydlení nebo rekreaci
4/ Poplatek ohlašuje a městskému úřadu odvádí plátce: společenství vlastníků jednotek (pokud v domě vzniklo), jinak vlastník nemovitosti.
Infolist se shrnutím všech důležitých informacích obdrželi občané do svých schránek na konci listopadu 2024. Infolist je také zveřejněn na webu města.